پرتو بلاگ
در نامه كمیسیون آموزش به وزرای علوم و بهداشت مطرح شد

دروس عملی دانشگاه ها به صورت حضوری تدریس گردد

دروس عملی دانشگاه ها به صورت حضوری تدریس گردد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت که این کمیسیون در نامه ای به وزرای علوم و بهداشت تاکید کرده که باید واحدهای عملی دروس دانشگاهی به صورت حضوری برگزار گردد و آموزش مجازی این درس ها معنایی ندارد.


احمد حسین فلاحی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: کمیسیون آموزش و تحقیقات نامه ای به وزرای علوم و بهداشت در مورد آموزش مجازی در بعضی رشته ها با دروس عملی فرستاده که هم اکنون به صورت آنلاین صورت می گیرد.
وی توضیح داد: رشته های فیزیک، علوم پزشکی و همینطور دانشگاه فنی و حرفه ای دارای دروسی است که باید دانشجو به صورت عملی آنرا یاد بگیرد و تدریس آن هم عملی باشد. معنایی ندارد که این آموزش ها به صورت مجازی صورت گیرد.
وی ادامه داد: دانشگاه های فنی و حرفه ای دارای کارگاه های آموزشی هستند و بیشتر دروس آنها هم عملی است. باید دانشجو در این کارگاه ها حضور پیدا کرده و از نزدیک این دروس را آموزش ببیند نه اینکه به صورت مجازی آموزش داده شود. مثلا رشته فیزیک هم باید دروس در رابطه با آن در آزمایشگاه تدریس گردد یا اینکه دانشجویان پزشکی باید در بیمارستان ها حضور پیدا کنند.
فلاحی در انتها اظهار داشت که ما در این نامه از شیوه تدریس واحدهای عملی برخی دروس دانشگاهی به صورت مجازی انتقاد کردیم و تاکید داشتیم که باید در این مورد تجدید نظر شود.




منبع:

1399/10/16
11:42:38
0.0 / 5
510
تگهای خبر: آنلاین , پزشكی , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog