پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی:

مراكز فقط بر مبنای مأموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند

مراكز فقط بر مبنای مأموریت خود پذیرش دانشجو داشته باشند

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی در نشست هم اندیشی كه با حضور دكتر مرتضی واحدی سرپرست دانشگاه جامع علمی كاربردی واحد استانی زنجان، روسای مراكز آموزشی و كاركنان دانشگاه جامع علمی كاربردی واحد استانی زنجان برگزار شد، از اظهار داشت: مأموریت مركز علمی كاربردی هم مشخص شده است و مراكز فقط باید در قالب مأموریت خود دانشجو پذیرش كنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکترمحمد حسین امید در این جلسه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تعداد مراکز این دانشگاه از سال ۱۳۸۴ تا کنون رشد قابل ملاحظه ای داشته است ولی با کاهش روند رشد جمعیت در کشور، دانشگاه ها با مشکل مواجه خواهند شد.
وی ادامه داد: رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی هم ساماندهی شده است، مراکزی که در رشته های غیر مرتبط دانشجو جذب می کردند دیگر مجاز به پذیرش دانشجوی غیر مرتبط نیستند و باید در رشته های خود دانشجو پذیرش کنند.
در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان اظهار داشت: ما برآنیم با الگوبرداری از دانشگاه های معتبر یک فضای کاری مشترک داشته باشیم.
همینطور وی اظهار نمود: دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی با امضای الکترونیک از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در انتها این نشست، روسای مراکز و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی زنجان در مورد موارد مربوطه با دکتر محمدحسین امید به پرسش و پاسخ پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را در مورد مسائل مطرح شده عرضه کردند.
گفتنی است طی سفر رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به استان زنجان، جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مراکز آموزشی علمی کاربردی این استان هم برگزار گردید.




منبع:

1399/04/04
19:52:52
5.0 / 5
1547
تگهای خبر: الكترونیك , دانشگاه , فضا
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog