پرتو بلاگ

امكان مجدد ثبت نام در رشته های بدون آزمون كاردانی به كارشناسی برقرار شد

امكان مجدد ثبت نام در رشته های بدون آزمون كاردانی به كارشناسی برقرار شد

پرتوبلاگ: امکان مجدد ثبت نام و انتخاب در رشته های بدون آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در مرداد ماه سال 1400 برقرار شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فقط بر طبق سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می گیرد، در صورتیکه در زمان مقرر ( از ۲۳ خرداد تا ۴ تیر) موفق به ثبت نام نشده اند، میتوانند برای پذیرش در این رشته ها از روز سه شنبه مورخ ۱۹ تا جمعه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته ها اقدام نمایند.
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد ۵۲ هزار و ۴۴۰ داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت نام بوسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفته بود.
همین طور برمبنای اعلام این سازمان، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها بصورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار می شود.



1400/04/08
12:34:32
5.0 / 5
415
تگهای خبر: سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog