پرتو بلاگ

تمدید مھلت ثبت نام متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان مقطع ارشد رشته های پزشکی

تمدید مھلت ثبت نام متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان مقطع ارشد رشته های پزشکی

با بیان مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان استفاده از سھمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ مهلت مجددی در نظر گرفته شده است.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، این مرکز اعلام نمود که بر مبنای درخواست متقاضیان سهمیه استعداد درخشان، که موفق به ثبت نام در سامانه ثبت نام استعداد درخشان طی ۲ نوبت گذشته، نشده اند یا احتیاج به تصحیح اطلاعات خود دارند، مقرر شد برای بار سوم مهلت جدیدی جهت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان در نظر گرفته شود.
بر این اساس، کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون حائز شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند، می توانند در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ از راه سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
همینطور افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون حائز شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند هم می توانند در تاریخ مذکور یعنی ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به انجام ثبت نام اولیه اقدام نمایند. برای این کار گزینه «ب» را برگزیده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت نمایند. سپس در همان زمان از راه گزینه «الف» با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام نمایند.
سامانه دانشگاه ها هم از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ مرداد جهت ارسال اطلاعات داوطلبان فعال خواهد بود و لازم است در این راستا داوطلبان هماهنگی لازم را با دانشگاه ها بعمل آورند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نمود که در صورت هر گونه تغییر در روند موجود، مراتب از راه سامانه این مرکز اطلاع رسانی می شود.





منبع:

1400/05/13
22:47:59
5.0 / 5
463
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog