پرتو بلاگ
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام كرد

پذیرش دانشجویان افغانستانی تسهیل می شود

پذیرش دانشجویان افغانستانی تسهیل می شود

به گزارش پرتوبلاگ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام نمود که آمادگی پذیرش دانشجویان افغانستانی برای ادامه تحصیل را فراهم آورده است.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، معاونت امور بین الملل این دانشگاه اعلام نمود: با عنایت به شرایط ویژه کشور افغانستان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمادگی لازم را برای پذیرش دانشجویان این کشور دارد. بر این اساس شرایط جذب و پذیرش ویژه ای در نظر گرفته شده است و مساعدت های لازم صورت می پذیرد.
در این راستا به دو دسته از متقاضیان توجه ویژه شده است. دسته اول متقاضیانی که مقطع تحصیلی خویش را به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع بعدی را دارند. پرونده این افراد مطابق با فرایندمعمول ولی با تسریع و مساعدت بیشتر مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت. دسته دوم متقاضیانی هستند که درحال تحصیل در یکی از دانشگاه های افغانستان بوده و قصد دارند که تحصیل خویش را به صورت میهمان یا انتقال دائم در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه دهند. برای این عزیزان بر مبنای شرایط دانشگاه مبدأ، ارزشیابی و معادل سازی واحدهای گذرانده تسهیل و تسریع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، علاقمندان می توانند بعد از تعیین رشته مورد نظر خود با استفاده از اطلاعات موجود در سایت دانشگاه به زبان فارسی www.kntu.ac.ir و یا به زبان انگلیسی en.kntu.ac.ir درخواست خویش را به نشانی الکترونیکی international@saba.kntu.ac.ir ارسال نمایند. همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر به ایمیل aakbari@alborz.kntu.ac.ir
یا شماره واتس آپ "۰۹۰۱۱۴۲۹۸۹۵" پیام دهند.




منبع:

1400/06/26
13:42:37
5.0 / 5
569
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , دانشگاه , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog