پرتو بلاگ

قرنطینه کرونا فعالیت خودروساز برقی چینی را مختل کرد

قرنطینه کرونا فعالیت خودروساز برقی چینی را مختل کرد

پرتوبلاگ: نیو (Nio)، تولیدکننده خودرو های برقی چینی، فعالیت هایش را به حالت تعلیق درآورده است برای اینکه اقدامات این کشور برای کنترل شیوع کووید19،  فعالیت های تولیدکنندگان تجهیزاتش را مختل کرده است.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از رویترز، شرکت «نیو» (Nio)، تولید کننده خودرو های برقی چینی، فعالیت هایش را به حالت تعلیق درآورده است برای اینکه اقدامات این کشور برای کنترل شیوع کووید ۱۹، کارهای تولید کنندگان تجهیزاتش را مختل کرده است.
در بیانیه شرکت آمده است: از ماه مارس تا حالا به دلیلهای مربوط به گسترش همه گیری، شرکای تامین کننده تجهیزات در چند منطقه همچون جیلین، شانگهای و جیانگسو، یکی بعد از دیگری فعالیت هایشان را تعلیق کرده و الان هنوز بهبود نیافته اند. به سبب تاثیر این روند، نیو مجبور شده تولید خودرو را متوقف نماید.
خودروساز برقی تحویل اتومبیل ها به مشتریانش را به تعویق می اندازد و با تامین کنندگان تجهیزات برای از سرگیری فعالیت ها همکاری می کند. همزمان این شرکت از قوانین دولتی برای کنترل کووید ۱۹ نیز پیروی خواهدنمود.
چین اقدامات قرنطینه ای سختگیرانه ای را برای کنترل شیوع شاخه اومیکرون ویروس کرونا در چند ایالت خود همچون جیلین و شانگهای اجرا می کند. این درحالی است که تولید کنندگان بزرگ قطعات خودرو و خودروسازان بزرگ در این ایالت ها قرار دارند.
پس از آنکه شانگهای قرنطینه ای دوم (که بعداً گسترده شد) را شروع کرد تسلا نیز فعالیت خود در کارخانه این شهر را متوقف کرده است. بطور دقیق تر تسلا از ۲۸ مارس تا حالا کارهای تولیدی خود در این واحد را تعلیق کرده است.


منبع:

1401/01/22
16:38:05
5.0 / 5
506
تگهای خبر: مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog