پرتو بلاگ
در قالب سومین رویداد تور فناورانه صورت می گیرد؛

آشنایی متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران برتر صنعت خودرو

آشنایی متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران برتر صنعت خودرو

به گزارش پرتوبلاگ، تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎ ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو، سومین رویداد تور فناورانه (TechTour) را برگزار می نماید.
این رویداد در جهت آشنایی متخصصان ایرانی تحصیل کرده در خارج از کشور و نخبگان دانشگاهی، با صنایع فعال و برتر کشور در حوزه خودرو و حوزه های وابسته و همینطور استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان و دانشجویان در جهت رفع نیاز و چالش های فناورانه موجود در این صنعت برگزار می گردد.
محورهای اصلی این رویداد شامل نشست و گفتگو با مسؤلان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معرفی چالش های فناورانه و صنعتی توسط مدیران شرکتهای برجسته دارای محصول فناورانه در حوزه صنعت خودرو، بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) بازدید از غرفه های شرکتهای دانش بنیان نمایشگاه صنعت خودرو و شبکه سازی متخصصان فعال در حوزه های مرتبط می باشد.
این رویداد در تاریخ ۲۳ مردادماه جاری، مختص دانشجویان و نخبگان دانشگاهی و در تاریخ ۲۴ مرداد ماه، ویژه متخصصان ایرانی تحصیل کرده در خارج از کشور برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این رویداد و ثبت نام به لینک https: //techtour.ir/khodro رجوع کنند.
ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه به نشانی الکترونیکی https: //techtour.ir رجوع کنید.


منبع:

1402/05/24
07:42:36
5.0 / 5
245
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , الكترونیك , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog