پرتو بلاگ
یك مدیر دانش بنیان خبر داد؛

صادرات تجهیزات آزمایشگاهی ایرانی به 22 کشور جهان

صادرات تجهیزات آزمایشگاهی ایرانی به 22 کشور جهان

به گزارش پرتوبلاگ، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در تولید تجهیزات آزمایشگاهی از صادرات محصولات این شرکت به ۲۲ کشور دنیا اطلاع داد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سید محمد حسین میر صادقی اصفهانی، مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی سنتام که در سال ۱۳۷۰ در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی خواص مکانیک پایه گذاری شد، بیان نمود: سنتام بعنوان یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در صنعت آزمایشگاهی بیشتر از ۱۷۵ نوع دستگاه مختلف و هزار و ۱۰۰ نوع تجهیز جانبی طراحی نموده است و افتخار دارد که این محصولات را به بیشتر از چهار هزار مرکز مهم صنعتی تولیدی، صنعتی و پژوهشی و آموزشی در ایران و ۲۲ کشور دنیا عرضه نموده است.
وی اضافه کرد: دستگاه تست رهایش یکی از دستگاههای ایران ساخت مجموعه ما است که جهت بررسی افت نیرو یا تنش در فلزات در شرایط محیطی کاملا کنترل شده و اصول این تست بر روی فلزات wire Pc صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت سنتام ضمن بیان این که این دستگاه مجهز به سیستم کنترل جهت اعمال بار در بخش ابتدایی است، مطرح کرد: در آزمون رهایش، تنش مشخص که کمتر از حد نهایی بوده به نمونه اعمال شده است و سپس کنترل بر روی تغییر طول نمونه صورت می گیرد یعنی تغییر مکان و یا کرنش، همواره تا پایان تست عدد ثابت نگه داشته و گراف افت نیرو نسبت به زمان ترسیم می شود.
اصفهانی اظهار نمود: تست رهایش جهت WIRE PC در شرایط محیط با درجه حرارت º±۲ مطابق استاندارد، آزمایش برای انتخاب مواد با قابلیت بالاتر تحت شرایط کرنش های دائمی مانند کالف سیم های پیش تنیده PC Strand&PC Wire تعیین و ارزیابی تست رهایش بر روی فلزات مختلف، کمک به طراحی یا محاسبات دقیق تر با عنایت به شرایط کار شبیه سازی شده، تحقیق و توسعه در زمینه فولد های استقامت بالا و کنترل کیفی و تولید همچون کاربردهای این دستگاه است.


منبع:

1402/08/23
13:42:25
5.0 / 5
288
تگهای خبر: اقتصاد , پژوهش , جهان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog