پرتو بلاگ
در شورای دانشگاه تربیت مدرس مصوب شد

تعیین شاخص ظرفیت پذیرش دانشجو

تعیین شاخص ظرفیت پذیرش دانشجو

پرتوبلاگ: راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب - گرایش رودخانه و اکوسیستم های آبی و شاخص تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال 1403 در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس مصوب شد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، کردنائیج، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در شورای این دانشگاه اظهار داشت: در نشست پیشین شورای دانشگاه دلیلهای توجیهی و سوابق رشته و امکانات گروه و روند تصویب آن در شورای آموزشی و کمیسیون جامع برنامه ریزی آموزشی عنوان شد. بعد از طرح موضوع و لزوم بررسی پیشنهادات مطرح شده از طرف روسای تعدادی از دانشکده ها، ادامه بررسی تصویب رشته به جلسه امروز موکول شد.

وی اشاره کرد: در فاصله زمانی بین دو نشست شورای دانشگاه نشستی مشترک با دانشکده های مهندسی عمران و محیط زیست و پردیس نور در دانشکده کشاورزی برگزار و تعدادی از موارد پیشنهادی همچون اضافه شدن دو درس پیشنهادی از طرف دانشکده منابع طبیعی به دروس اختیاری و تدریس دروس از طرف اساتید پردیس نور مورد بررسی و تایید قرارگرفت.

در ادامه بعد از سخنان ولی سامانی درباب برگزاری این رشته در دانشکده کشاورزی و نحوه همکاری با دانشکده ها، موضوع راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی آب - گرایش رودخانه و اکوسیستم های آبی به اتفاق آرا تصویب گردید.

همچنین ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال ۱۴۰۳ در نشست هیات رییسه دانشگاه در دستور کار قرار گرفت و ظرفیت هر دانشکده برمبنای تعداد اعضای هیأت علمی و مرتبه علمی آنان، تعداد دانشجویان هر گروه و تعداد دانشجویان سنواتی، امکانات گروههای هر دانشکده و... جمع بندی شد.





منبع:

1402/10/19
12:51:38
5.0 / 5
194
تگهای خبر: دانشگاه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog