پرتو بلاگ

جذب بیش از ۱۸۰۰ عضو هیات علمی در وزارت بهداشت

جذب بیش از ۱۸۰۰ عضو هیات علمی در وزارت بهداشت

به گزارش پرتوبلاگ، رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب هیات علمی آگاهی داد و اظهار داشت: تعداد ۱۸۷۶ عضو هیات علمی جذب خواهند شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سعید چنگیزی آشتیانی در نشست خبری معاونت آموزشی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب هیات علمی اطلاع داد و اظهار داشت: این فراخوان جذب تا ۲۸ بهمن ماه سالجاری ادامه دارد.
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اضافه کرد: تعداد هزار و ۸۷۶ هیات علمی طی این فراخوان جذب خواهند شد. امیدواریم بتوانیم یکی از نیازهای دانشگاه علوم پزشکی که عضو هیات علمی است را تأمین نماییم.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدا ۱۴۰۲ تا کنون ۲ هزار دکتری تخصصی، هزار نفر کارشناسی ارشد بعنوان مربی، ۲۳۹ نفر بعنوان هیات علمی، ۲۵۰ متخصص دندانپزشکی، تعداد ۹۳ نفر حائز رتبه های برتر در دانشگاه ها توزیع شده اند. همینطور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح کشور تعداد ۲۰۰ نفر سرباز هیات علمی در دانشگاه ها مشغول به فعالیت شده اند.
*تحصیل ۹ هزار دانشجو رشته پزشکی خارجی در ایران
همینطور در ادامه غلامرضا حسن زاده هم اظهار داشت: آئین نامه رشته کارشناس پزشکی بازبینی شده و تسهیلاتی عرضه شده است تا مقطع کارشناسی هم بتواند ورود پیدا کنند.
دبیر شورایعالی برنامه ریزی پزشکی علوم پزشکی وزارت بهداشت اضافه کرد: خوشبختانه نزدیک به ۹ هزار دانشجو پزشکی خارجی داریم و سامانه ای با عنوان «تحصیل» در ایران به راه افتاده است که دانشگاه ها برای جذب دانشجو خارجی معرفی شده اند.
به قول حسن زاده؛ یک سامانه در رابطه با رزومه اجتماعی اعضای هیات علمی طراحی شده است که اعضای هیات علمی فعالیتهای خویش را به صورت داوطلبانه در این سامانه درج می کنند.



1402/11/19
13:40:26
5.0 / 5
259
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog