پرتو بلاگ

اعلام آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۱

اعلام آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۱

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ آگاهی داد و اظهار داشت: این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: ثبت نام جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال منحصراً به صورت اینترنتی و از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز گذشته ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ فرصت داشتند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
وی ضمن اشاره به ثبت نام تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ بیان نمود: همینطور به متقاضیان سفارش شده بود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس برپایه فرم پیش نویس با رفتن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را برپایه بندهای ثبت نام وارد نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار نمود: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.
به نقل از ایشان، طبق مصوبه سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ حد نصاب نمره علمی در هر رشته گرایش در تمامی دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همینطور دانشگاه آزاد برزگتر و یا مساوی ۵ است. بنابر استناد به این مصوبه، پذیرش متقاضیان در کد ضریب هایی که مجاز به انتخاب رشته شده اند بر مبنای نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل مقطع کارشناس انجام خواهد گرفت.
زرین آمیزی اضافه کرد: برپایه برنامه زمانی پیشبینی شده از جانب سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در ایام چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود و متقاضیان لازم است در ایام دوشنبه ۲۶ و سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با رفتن به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.



1400/09/29
10:28:44
5.0 / 5
523
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog