پرتو بلاگ

تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس بازبینی شد

تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس بازبینی شد

پرتوبلاگ: مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، تقویم آموزشی بازبینی شده نیمسال های اول و دوم سال تحصیلی 1401-1400 را برای اجرا ابلاغ نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر این اساس، اختتام کلاس های نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس، روز ۳۰ دی ماه است و امتحانات دانشجویان در بازه زمانی ۲ تا ۲۳ بهمن برگزار می شود.
ثبت اولیه نمرات دانشجویان این دانشگاه در سامانه گستان از ۲ تا ۲۹ بهمن است دانشجویان می توانند از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز ۵ تا ۹ اسفند ثبت می شود.
طبق تقویم آموزشی اعلام شده از طرف مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای دانشجویان دکتری این دانشگاه از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۲۷ تا ۲۹ دی ماه برنامه ریزی شده است.
کلاس های نیمسال دوم نیز از ۳۰ بهمن شروع می شود.
بر طبق این تقویم آموزشی، حذف و تعویض دروس دانشجویان برای نیمسال دوم ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه و اختتام کلاس ها ۲ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. امتحانات نیمسال دوم نیز از ۴ تا ۲۵ تیر برگزار می گردد.
دانشگاه تربیت مدرس همین طور اعلام نمود که شیوه برگزاری امتحانات همچون نیمسال گذشته خواهد بود و در صورت بروز هرگونه تغییر در این زمینه، اطلاع رسانی های لازم صورت می گیرد.



1400/10/07
22:06:30
5.0 / 5
442
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog