پرتو بلاگ

لغو امتحانات و کلاس های حضوری در دانشگاه تورنتو

لغو امتحانات و کلاس های حضوری در دانشگاه تورنتو

به گزارش پرتوبلاگ دانشگاه تورنتو اعلام نمود که به علت شیوع مجدد کووید-۱۹، برگزاری حضوری امتحانات را ملغا کرده و آموزش های حضوری دانشجویان تا تاریخ ۳۱ ژانویه به تعویق افتاده است.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از وبسایت رسمی دانشگاه تورنتو، با توجه به این که فرایند واکسیناسیون در تمامی کشورهای جهان حدودا درحال تکمیل است، دانشگاه ها تصمیم گرفته بودند که برای عرضه آموزش حضوری بازگشایی شوند. اما شیوع سویه اُمیکرون کووید-۱۹، برنامه ریزی ها را به هم ریخت.
دانشگاه تورنتو در کانادا هم پیش از این گفته بود امتحانات آخر ترم را به صورت حضوری برگزار می نماید و کلاس های ترم بعد هم حضوری است. اما شیوع سویه اُمیکرون کرونا سبب شد این دانشگاه امتحانات را به صورت مجازی برگزار کند.
همینطور برگزاری اغلب کلاس های حضوری این دانشگاه هم تا تاریخ ۳۱ ژانویه به تعویق افتاده است تا دانشگاه تورنتو هم نقش خود در کمک به عدم گسترش کرونا ویروس را ایفا کند.
"مرک گرتلر" رئیس دانشگاه تورنتو گفته که این دانشگاه هرکاری که بتواند، انجام می دهد تا از دانشجویان ساکن در دانشگاه حمایت کند.
وی افزود: در طول دوران همه گیری کووید-۱۹، دانشگاه تورنتو تعهد خویش را برای پشتیبانی از موفقیت و رفاه دانشجویان در هر جایی که زندگی می کنند، نشان داده است و این تلاش تا پاپان فراگیری کووید-۱۹ ادامه دارد.
این دانشگاه همینطور به کارمندان خود اعلام نموده که تا تاریخ ۳۱ ژانویه دورکاری خویش را ادامه دهند.




منبع:

1400/10/09
17:40:44
5.0 / 5
470
تگهای خبر: جهان , دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog