پرتو بلاگ

شیوع امیکرون بازگشایی یک دانشگاه را به تاخیر انداخت

شیوع امیکرون بازگشایی یک دانشگاه را به تاخیر انداخت

پرتوبلاگ: مسئولان دانشگاه پرینستون اعلام نمودند باتوجه به افزایش شیوع سویه اُمیکرون کرونا، بازگشت دانشجویان به دانشگاه بعد از تعطیلات زمستانی به تاخیر خواهد افتاد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از پلنت پرینستون، این تاخیر یک هفته ای در بازگشت دانشجویان به دانشگاه بعد از تعطیلات زمستانی به سبب افزایش شیوع سویه اُمیکرون است که سبب شده پروتکلهای بهداشتی در رابطه با بازگشت دانشجویان به محوطه دانشگاه نیز تغییر کند.
با بیان دانشگاه پرینستون، دانشجویان مقطع کارشناسی در بهترین حالت ممکن، تا تاریخ ۱۴ ژانویه اجازه بازگشت به دانشگاه را ندارند. این تاریخ قبل از این ۷ ژانویه اعلام شده بود اما با تاخیر یک هفته ای مواجه گردید.
دانشجویانی که مقرر است به دانشگاه بازگردند نیز باید برای بازگشت خود ثبت نام کنند و در پروتکل هایی که مربوط به انجام تست کووید-۱۹ است، شرکت نمایند.
همچنین، تمامی دانشجویان دانشگاه پرینستون بمحض ورود به محوطه دانشگاه بعد از تعطیلات، باید تست کووید-۱۹ دهند.
گفته شده از تاریخ ۸ ژانویه تا اواسط فوریه، تمامی دانشجویان کارشناسی که به محوطه دانشگاه بازمی گردند، اجازه خروج از شهر و مسافرت ندارند. در خوابگاه ها نیز محدودیت تجمع ۲۰ نفر وجود دارد و این محدودیت تا اواسط فوریه ادامه خواهد یافت.
مقرر است بعد از بازگشت اعضای هیات علمی به محوطه دانشگاه، مقامات دانشکده ها راجع به استراتژی های آموزش اطلاعاتی بیشتری فراهم آورند.




منبع:

1400/10/13
10:06:23
5.0 / 5
483
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog