پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی خبر داد

تصویب و اجرای 100 برنامه درسی تا نیمه اول 1401

تصویب و اجرای 100 برنامه درسی تا نیمه اول 1401

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تصویب و اجرای ۱۰۰ برنامه درسی جدید تا نیمه اول ۱۴۰۱ اطلاع داد و اظهار داشت: میزان برنامه های درسی صنعت و IT این دانشگاه در آینده از آنچه که هم اکنون است بیشتر خواهد شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، حسین بلندی ضمن بیان این مطلب با تکیه بر این که مشکل اساسی کشور اشتغال است و باید با بیکاری مبارزه کرد، اظهار داشت: نظام استکباری می خواهد بیکاری را توسعه دهد. دیپلمه، لیسانس و دکترای ما را بیکار ببیند و بگوید ناکارآمد هستید و مشکلات زیادی دارید، بنابراین ما باید به نیازهای کشور بپردازیم. ما داعیه اشتغال نداریم اما ابزاری برای حل مشکل اشتغال هستیم.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی همینطور به امضای تفاهمنامه ای این دانشگاه با معاونت امور زنان ریاست جمهوری اشاره نمود و اظهار داشت: با امضای این تفاهمنامه، دانش آموختگان خانم بیکار سایر دانشگاه ها یک دوره آموزشی می بینند و می توانند جذب بازار کار شوند.
بلندی به افزایش ۵۰ درصدی ثبت نام متقاضیان دانشگاه در بهمن ماه نسبت به سال قبل اشاره نمود و اظهار داشت: ۱۰۰ برنامه درسی تا نیمه اول ۱۴۰۱ تصویب و به اجرا در می آید ضمن این که از امکانات سایر دستگاه ها جهت اجرای دوره ها هم استفاده خواهیم کرد. برنامه های صنعت و IT ما در آینده بیشتر از آنچه که هم اکنون است خواهد شد.




منبع:

1400/10/15
20:41:31
5.0 / 5
659
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog