پرتو بلاگ

تصویب رشته گرایش های جدید در دانشگاه علم و صنعت

تصویب رشته گرایش های جدید در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پرتوبلاگ دانشگاه علم و صنعت اعلام نمود مبحث راه اندازی سه رشته گرایش جدید در این دانشگاه را بررسی و تصویب کرده است.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، این دانشگاه اعلام نمود که بر مبنای برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ی توسعه رشته گرایش های دانشگاه علم و صنعت ایران، ایجاد سه رشته گرایش جدید در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب شورای دانشگاه رسیده است.
در جلسه شورای دانشگاه علم و صنعت دکتر منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن عرضه گزارش عملکرد سه ماهه اخیر دانشگاه و اقدامات انجام شده در حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی، اداری، مالی و مدیریت منابع و بین الملل؛ به تبیین چالش های اجرایی آغاز دوره جدید مدیریت دانشگاه پرداخت.
این رشته گرایش های جدید، شامل مقطع کارشناسی رشته مهندسی نفت( دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز)، کارشناسی ارشد گرایش بازی های کامپیوتر ای(دانشکده مهندسی کامپیوتر) و کارشناسی ارشد گرایش جوشکاری (دانشکده مهندسی مواد و متالورژی) می شود.
هم اکنون حدود ۱۲۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در رشته های مختلف مهندسی و علوم پایه در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.




منبع:

1400/10/22
12:39:42
5.0 / 5
629
تگهای خبر: بازی , پژوهش , دانشگاه , صنعت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog