پرتو بلاگ

اعلام شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس

اعلام شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس

پرتوبلاگ: معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس جزئیات برگزاری امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 را اعلام نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، آزمون های اختتام نمیسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه، باتوجه به دستورالعمل ابلاغی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری درباب نحوه برگزاری آزمون های اختتام نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه ها، بمنظور حفظ استانداردهای آموزشی و رعایت دقت و اعتبار آزمون های دروس مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه برگزار می گردد.
بر این اساس، کلیه آزمون های اختتام نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس به جز آزمون های دروس عملی و آزمایشگاهی بصورت غیر حضوری و در بازه زمانی شنبه ۲ تا ۲۳ بمن برگزار می شود.
ارزیابی نهایی دانشجویان نیز بصورت تلفیقی از آزمون های اختتام نیمسال با رعایت حداقل وزن ۵۰ درصد از امتیاز نهایی دانشجو و سایر ارزیابی ها و سایر کارهای دانشجو در پروسه آموزشی نیمسال انجام می شود.
با بیان دانشگاه تربیت مدرس امتحانات دروس مدرسی (مخصوص دانشجویان تربیت مدرس) طی روزهای ۲ تا ۷ بهمن ماه و امتحانات دروس تخصصی از ۹ تا۲۳ بهمن ماه برگزار می شود و ثبت نمرات اولیه طی بازه زمانی ۲ تا ۲۹ بهمن ماه خواهد بود.
مهلت اعتراض دانشجویان نیز از شنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه ۴ اسفند ماه اعلام شده است و نمرات نهایی دانشجویان از روز ۵شنبه ۵ اسفند تا ۹ اسفند خواهد بود.




منبع:

1400/10/24
12:12:01
5.0 / 5
462
تگهای خبر: تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog