پرتو بلاگ
با ابلاغ بخشنامه ای از سوی معاون آموزشی وزارت علوم؛

آموزش نیمسال دوم دانشگاهها حضوری شد

آموزش نیمسال دوم دانشگاهها حضوری شد

پرتوبلاگ: معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه ای دانشگاه ها را ملزم به ازسرگیری آموزش حضوری تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، در نامه دکتر علی خاکی صدیق به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آمده است:
"با توجه به مصوبه ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۲۰ دی جاری درباب حضوری شدن آموزش در مقطع مختلف تحصیلی و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و نیز حاصل مذاکرات به عمل آمده در نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور مقام عالی وزارت در چهارشنبه ۲۲ دی، لازم است هماهنگی لازم برای اقدامات در رابطه با در نظر گرفتن همه شرایط و الزامات اقتصادی آن دانشگاه و موسسه آموزش عالی در اجرای مصوبه انجام بگیرد.
بر این اساس همه کلاس های آموزشی دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی از نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می شود.
همچنین برمبنای شرایط هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی به ترتیب و در صورت لزوم آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای) همین طور آموزش دروس عملی برنامه های درسی (آزمایشگاه، کارگاه، درمانگاه و نظایر آنها و در نهایت آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی یا کاردانی بصورت کاملا حضوری در اولویت باشد.
بر این اساس در اجرای هر چه موثرتر مصوبه برمبنای هماهنگی با مراکز استانی خصوصاً استانداری و برمبنای آخرین تصمیمات مراجع ذی صلاح تصمیم گیری و اقدام گردد.
تمامی دانشجوها و موسسات آموزش عالی استان در صورت لزوم از آموزش های الکترونیک نیز در قالب ترکیب متناسب آن با آموزش حضوری الزاما باید مطابق با نظام نامه یادگیری الکترونیکی و تحت نظارت شورای آموزش عالی استان اقدام نمایند.
در اختتام دستورالعمل آمده است: در هر صورت مراعات کامل پروتکلهای بهداشتی بمنظور حفظ سلامت جامعه دانشگاهی الزامی است.






منبع:

1400/10/27
22:33:47
5.0 / 5
561
تگهای خبر: اقتصاد , الكترونیك , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog