پرتو بلاگ

انعقاد ۱۵ قرارداد صنعتی در نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو

انعقاد ۱۵ قرارداد صنعتی در نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو

معاون کارگروه صنعت ستاد توسعه فناوری نانو از انعقاد 15 قرارداد طی نمایشگاه 4روزه دستاوردهای حوزه نانو در محل خانه نواوری و فناوری آگاهی داد و اظهار داشت: البته 8 قرارداد آن روز افتتاحیه منعقد شد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از مهر، علی اصغر نجیمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو که در محل خانه نوآوری و فناوری ایران(نمایشگاه بین المللی تهران) به مدت ۳ روز دیگر دایر است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ۱۲ دوره متوالی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه نانو، دو سالی می شود که به سبب پاندمی کرونا، این نمایشگاه برگزار نشده است.
معاون کارگروه صنعت ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر این که نمایشگاه هایی که طی این مدت برگزار کردیم برای وزرا و مسئولان کشور بوده تا با محصولات نانو آشنا گردند، اظهار داشت: این نمایشگاه نیز با هدف معرفی دستاوردهای جدید نانویی است که طی یک سال اخیر تجاری سازی شده اند.
نجیمی با اعلان اینکه در شبکه تبادل ستاد توسعه فناوری نانو تقاضاهای صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد، اضافه کرد: این شبکه می تواند تعاملی بین فناوران و صنعت برقرار کند تا مشکل کشور در یک زمینه حل شود.
نجیمی با تاکید بر این که تا حالا در این شبکه ۳۵۰۰ تقاضا دریافت شده و از این تعداد ۶۰۰ مورد آن منجر به عقد قرار داد شده است، اظهار داشت: این برنامه از سال ۹۵ شروع شده و نتایج خوبی هم داشته است.
وی با تاکید بر این که امیدواریم در این نمایشگاه، تعامل بین تیم های فناور و شرکت های بزرگ صنعتی ایجاد شود، اظهار داشت: مقرر است تا اختتام این نمایشگاه حدود ۱۵ قرار داد با حجم ۱۰۰ میلیارد تومان منعقد شود؛ بیشترین حجم قرار داد مربوط به طرح «گوگرد زدایی از سوخت» بوده است.

1400/10/29
10:06:56
5.0 / 5
686
تگهای خبر: دستاورد , صنعت , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog