پرتو بلاگ

اعلام تازه ترین آمار شرکت کنندگان کنکور

اعلام تازه ترین آمار شرکت کنندگان کنکور

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 380 هزار نفر در کنکور 1401 آگاهی داد و اظهار داشت: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان با اشاره به این که تا بامداد امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه جاری مجموعا ۳۸۰ هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: ثبت نام همچنان ادامه دارد اما به داوطلبان سفارش کرد ثبت نام خودرا به روزهای آخر موکول نکنند.
وی با اعلان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۱ روز یکشنبه ۱۷ بهمن است، اشاره کرد: داوطلبانی که ثبت نام کرده اند تا اختتام روز ۱۷ بهمن ماه می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ایام ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود و نتایج آن نیز همانند سنوات گذشته (به جز سال ۱۳۹۹ که به سبب کرونا زمان اعلام نتایج با تغییراتی همراه بود) اواسط مردادماه سال آینده اعلام می شود.
کریمیان اظهار داشت: انتخاب رشته داوطلبان بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ شروع می شود و برای داوطلبان بورسیه و داوطلبان دارای شرایط خاص در انتهای مردادماه انجام می شود و نتایج آن نیز پیش از مهرماه و اوایل دهه سوم شهریورماه بوسیله سایت سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد تا داوطلبان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از شروع سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه ها شوند.




1400/11/14
13:03:58
5.0 / 5
553
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog