پرتو بلاگ

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر گردید

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری منتشر گردید

دفترچه راهنمای ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، ثبت نام داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز اول اسفند بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع شده است و داوطلبان می توانند با کمک دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری که بر روی سایت این مرکز قرار دارد نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
هزینه ثبت نام ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال معادل ۲۲۵ هزار تومان بعلاوه ۱۲ هزار ریال معادل ۱۲۰۰ تومان بابت خدمات پیام کوتاه است که داوطلبان باید آنرا بصورت اینترنتی بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پرداخت کرده و با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را شروع کنند.
بر این اساس کارت ورود به جلسه آزمون در هفته منتهی به آزمون بوسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http: //sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت مربوطه است.
فارغ التحصیلان خارج از کشور و اتباع غیر ایرانی در صورت دریافت معرفی نامه از مرکز خدمات آموزشی در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون، می توانند بصورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند. آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد.




منبع:

1400/12/02
11:09:13
5.0 / 5
490
تگهای خبر: اینترنت , پزشكی , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog