پرتو بلاگ

حذف پذیرش بدون کنکور دانشجو در بعضی رشته های دانشگاه تربیت مدرس

حذف پذیرش بدون کنکور دانشجو در بعضی رشته های دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پرتوبلاگ مدیریت همکاریهای آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس، نتیجه آخرین تغییرات در رشته /گرایش پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 این دانشگاه را اعلام نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر این اساس و باتوجه به آخرین تغییرات به وجود آمده در عناوین رشته/ گرایش های دارای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه، رشته/ گرایش های زیر از لیست رشته های دارای پذیرش این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ حذف شده یا فقط در یک گرایش خاص پذیرش دانشجو دارند.
این رشته ها شامل آگروتکنولوژی، برنامه ریزی منطقه ای، بیوانفورماتیک، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی، سنجش از دور و سیستم اطالعات جغرافیایی، علوم زمین، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی محیط زیست، فیزیک، مدیریت تجاری، مدیریت تجاری، مدیریت تکنولوژی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، هندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک بیوسیستم، مهندسی مکانیک بیوسیستم و زیست فناوری دریا است.
بر این اساس، داوطلبانی که در رشته/ گرایشهای حذف شده ثبت نام کرده اند، در صورت تمایل به تغییر رشته/ گرایش خود میتوانند حداکثرتا فردا تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ نسبت به اعلام رشته/گرایش جدید مورد نظر بوسیله پست الکترونیکی ir.ac.modares@infoadmission اقدام نمایند تا نسبت به تغییر رشته/گرایش آنان اقدام گردد.



1400/12/05
12:39:25
5.0 / 5
499
تگهای خبر: الكترونیك , تكنولوژی , دانشگاه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog