پرتو بلاگ

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در بهار ۱۴۰۱

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری در بهار ۱۴۰۱

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اردیبهشت یا خرداد منتشر می شود، اظهار داشت: از اوایل مردادماه هم مصاحبه های پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه ها شروع می شود و نتایج نهایی هم شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از جلسه داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی که امروز در دانشگاه علم و صنعت صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون دکتری ۱۴۰۱ امروز ۶ اسفند با حضور ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ نفر برگزار شد.
وی افزود: با عنایت به شرایط کرونایی فاصله حداقل ۱.۵ متری برای تمام داوطلبان در نظر گرفته شده است.
پور عباس همینطور تصریح کرد: تمام حوزه ها تا آخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفتیم.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان اعلام نتایج اولیه و مصاحبه داوطلبان دکتری، اظهار داشت: نتایج اولیه معمولا در اردیبهشت و خرداد اعلام می شود و بعد از انتخاب رشته، از اوایل مردادماه مصاحبه های دکتری در دانشگاه ها شروع می شود.
او در آخر تصریح کرد: پذیرش نهایی از بین متقاضیان معرفی شده به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر مبنای نتیجه سنجش عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه ها، بررسی مدارک یا هر روش دیگر مطابق آیین نامه های مربوط، اولویت کد رشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده و سهمیه متقاضی صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی در شهریور اعلام خواهد شد.




1400/12/06
20:37:54
5.0 / 5
481
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog