پرتو بلاگ

آغاز ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء

آغاز ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء

به گزارش پرتوبلاگ با بیان سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا (ویژه طلاب) حوزوی از امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند شروع می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا (ویژه طلاب) حوزوی می رساند، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در نظر دارد برپایه تفاهمنامه با مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه مبادرت به برگزاری آزمون نماید. ثبت نام متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا (ویژه طلاب) حوزوی منحصراً به صورت اینترنتی از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز چهارشنبه مورخ ۱۸ اسفند شروع می شود و در روز شنبه مورخ ۲۸ این ماه آخر می پذیرد.
بر این اساس، لزوم دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
با عنایت به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در مورد اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این مورد اکثراً برای متقاضیانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس داوطلب الصاق نشود. در صورت ارسال عکس اشتباهی از سوی فرد متقاضی، فرد بعنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
آزمون فوق در روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت تستی و منحصراً در شهر قم برگزار می گردد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۱ این ماه از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.




منبع:

1400/12/19
14:34:09
5.0 / 5
479
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog