پرتو بلاگ
رییس دانشگاه خوارزمی خبر داد

نقش مهم دانشکده های مدیریت در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی

نقش مهم دانشکده های مدیریت در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی

رئیس دانشگاه خوارزمی بر نقش مهم دانشکده های مدیریت در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی تصریح کرد و اظهار داشت: دانشکده مدیریت باید خویش را مهیای کارهای بزرگ نماید تا سرامد علمی، آموزشی و پژوهشی باشد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عزیزالله حبیبی در مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: دانشکده مدیریت یکی از دانشکده های دارای رشته های پر رونق و رو به رشد و با بازار کار خوب برای فارغ التحصیلان است این دانشکده می تواند با توانمندی و پتانسیل بالایی که دارد در حوزه برگزاری دوره های مختلف درآمدزایی کند.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه دانشکده مدیریت باید خویش را مهیای کارهای بزرگ نماید تا سرامد علمی، آموزشی و پژوهشی باشد، خاطرنشان کرد: مبحث مأموریت گرایی، پذیرش دانشجویان بین الملل، برگزاری دوره های مختلف، انعقاد تفاهمنامه های همکاری و... از اهمیت بسیار بالایی برای دانشگاه دارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر عبدالهی رئیس جدید دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی ضمن قدردانی از زحمات آقای دکتر آراسته رئیس پیشین دانشکده و اعتماد ریاست دانشگاه اظهار داشت: دانشکده مدیریت جزو دانشکده های خوبی است که از دانشجویان برتر و همینطور اعضای هیات علمی جوان برخوردار است، ضمن این که قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب از لحاظ ارتباط با سایر مراکز مختلف هم از مزایای دانشکده به حساب می آید.
وی تصریح کرد: مبحث مأموریت گرایی، برنامه محور بودن و برندسازی دانشگاه را که سبب درآمدزایی هم می شود به صورت جدی در دانشکده مدیریت دنبال می کنند.



1400/12/20
13:25:06
5.0 / 5
427
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog