پرتو بلاگ

حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول

حضور اسباب بازی های ایران ساخت در نمایشگاه استانبول

تعدادی از شرکتهای خلاق حوزه اسباب بازی و همینطور برخی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ساخت در نمایشگاه اسباب بازی استانبول حضور می یابند.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه اسباب بازی استانبول با شرکت ۷۷ برند محلی و خارجی فرصتی بی نظیر برای آشنایی با برندهای روز و جدید ترین تولیدات و محصولات این صنعت است. برخی تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ساخت که عمدتا شرکتهای خلاق هستند با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق در این رویداد حضور می یابند و محصولات و دستاوردهای خویش را در پاویون ایران به نمایش می گذارند.
بازار اسباب بازی در ترکیه آینده ای روشن و رشدی مداوم و پایدار خواهد داشت. نمایشگاه اسباب بازی استانبول با عنایت به اثرگذاری بالای خود بر اهالی صنعت اسباب بازی، به مکانی کارآمد برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه های بدیع، صادرات، بازارهای جهانی، و تخصص و آموزش ساخت تبدیل شد. بر همین اساس، حضور شرکتهای خلاق در این رویداد نقشی اثرگذار در توسعه بازار و تقویت ارتباطات بین المللی آنها دارد.
در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه های مختلفی چون «انواع مدلهای عروسک ها و اسباب بازی ها»، «اسباب بازی های اکشن و شخصیت ها»، «اسباب بازی نوزادان و کودکان زیر ۳ سال»، «بازی های پازل و کارت»، «اسباب بازی چوبی»، «ابزار و تجهیزات کودک»، «اسباب بازی های آموزشی»، «اسباب بازی های خارج از منزل، پارک و باغ»، «تجهیزات و اسباب بازیهای دریایی و استخر»، «تجهیزات و اسباب بازی های ورزشی»، «محصولات چند رسانه ای»، «اسباب بازی هوشمند»، «مهد کودک و تجهیزات آموزشی»، «محصولات تبلیغاتی» و «جشنواره لباس و ماسک» عرضه می شود.


منبع:

1401/01/01
13:01:35
5.0 / 5
525
تگهای خبر: اطلاعات , بازی , تبلیغات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog