پرتو بلاگ

امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی

امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی

پرتوبلاگ: ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) بیش از 550 نفر است و داوطلبان تا آخر وقت امروز یکشنبه 29 اسفندماه 1400 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۱ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی بصورت کاغذی و غیرمتمرکز و در بعضی موارد بصورت الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار می گردد.
مرحله شفاهی (به صور منفرد یا تلفیقی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی در رابطه با رشته خود) در ایام دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.
داوطلبان واجد شرایط می توانند تا آخر وقت امروز یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس http: //sanjeshp.ir و با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و تخصصی و باتوجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیأت علمی، آزاد) فقط یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و ثبت نام کنند.
بر طبق مصوبه هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، در این دوره اسامی داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ، ) که در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی نیز شرکت کرده اند از لیست شرکت کنندگان آزمون فلوشیپ حذف خواهد شد.
ثبت نام بیش از یک دفعه مجاز نبوده و موجب حذف نام داوطلب از فهرست داوطلبان شرکت در آزمون می شود. بعد از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. فقط به مدارک ثبت نامی که در مهلت مقرر ثبت نام و بوسیله سایت اینترنتی مربوطه ارسال شود ترتیب اثر داده خواهد شد.
هزینه ثبت نام ۳ میلیون ریال (۳۰۰ هزار تومان) و مبلغ ۸، ۵۰۰ ریال (۸۵۰ تومان) بابت خدمات پیام کوتاه بوسیله سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http: //sanjeshp.ir قابل پرداخت می باشد. کلیه مدارک باید بصورت اسکن شده با فرمت jpg و حجم ۱۰۰-۳۰۰ kb ارسال شود.
طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی جهت ورود به پروسه پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند، OSCE، PMP و …)، ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی آزمون های مذکور هستند.
کلیه شرکت کنندگان شامل مشمولین استفاده از شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و نیز سایر متقاضیان پذیرش بصورت آزاد که در مرحله آزمون کتبی موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره آزمون مربوطه شده اند مجاز به شرکت در آزمون مرحله شفاهی می شوند.
حداقل عنوان شده مشمول کلیه داوطلبین همچون شرکت کنندگان با سهمیه های مختلف است. پذیرش از بین افراد واجد شرایط شرکت کننده در آزمون شفاهی و به میزان برابر ظرفیت، از بالاترین نمره کل با رعایت کلیه مقررات آزمون و نیز مندرجات دستورالعمل صورت خواهد پذیرفت.
پذیرش نهایی از بین متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و در صورت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون با رعایت سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.




منبع:

1401/01/07
12:46:55
5.0 / 5
466
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , پزشكی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog