پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه صنعتی شریف

تا آخر ترم همه دانشجویان در دانشگاه حضور خواهند یافت

تا آخر ترم همه دانشجویان در دانشگاه حضور خواهند یافت

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه همه دانشجویان تا آخر ترم در دانشگاه حاضر خواهند شد، اظهار داشت: در انتها ماه مبارک رمضان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ این دانشگاه، ضمن استقرار در خوابگاه در کلاس های حضوری دانشگاه حضور خواهند یافت.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر رسول جلیلی در مراسم دورهمی عیدانه دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: هیئت رئیسه دانشگاه در روزهای تعطیلات نوروز هم جلساتی داشتند تا بازگشایی دانشگاه در بهترین شرایط محقق شود.
وی با تاکید بر این که ما اصل را بر تاکید به شفافیت و صداقت در بازگشایی دانشگاه داشتیم، افزود: با احترام به سیاست های دولت و با تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه از روز یکشنبه ۱۴ فروردین دانشگاه برای حضوردانشجویان دکتری مهیا شده و از روز شنبه ۲۰ فروردین پذیرای دانشجویان ورودی سال ۹۹ خواهیم بود و هر دانشکده حداقل ۳ تا ۵ درس را به شکل حضوری عرضه خواهد کرد.
دکتری جلیلی اظهار داشت: با فضایی که شکل گرفته و انتظاری که دولت از ما دارد، تلاش می نماییم در آخر ماه مبارک رمضان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ را ضمن استقرار در خوابگاه در کلاس های حضوری دانشگاه هم پذیرا باشیم و باقیمانده دانشجویان دوره کارشناسی هم تا پیش از نیم سال تحصیلی در دانشگاه حاضر خواهند شد ضمن این که همه دانشجویان تا آخر ترم در دانشگاه حاضر خواهند شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در مورد مسئله خوابگاه اظهار داشت: پیش از کرونا هم وضع ما در مورد خوابگاه خوب نبود و ما همچنان با کمبود خوابگاه مواجه هستیم و ما فرض را بر دوران قبل از کرونا می گذاریم و با همان روال سابق کلاس های درس و خوابگاه ها را بازگشایی خواهیم کرد و تمهیداتی همچون اتاق قرنطینه و نظارت مامور بهداشت هر خوابگاه را در اولویت قرار خواهیم داد چون که به شدت مسئله سلامت دانشجویان برای ما مهمست.
او در آخر اشاره کرد: باید تمام امتحانات آخر ترم بصورت حضوری اجرا شود و با استمرار این فرآیند، همه درس ها در تمام مقاطع در مهر ماه ۱۴۰۱ هم بصورت کاملا حضوری است و پس از آن از امکانات مجازی برای تکمیل فعالیت ها بهره می گیریم.




منبع:

1401/01/17
22:11:23
5.0 / 5
530
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت , فضا , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog