پرتو بلاگ
دانشگاه شهید بهشتی اعلام كرد

شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از فردا

شروع آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی از فردا

پرتوبلاگ: کلیه دروس دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی از فردا 20 فروردین ماه سال جاری برای نیم سال دوم تحصیلی به شکل حضوری انجام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برمبنای مصوبات هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی، کلاس های آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی (غیر از دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰) از ۱۴ فروردین بصورت حضوری انجام شد و کلیه دروس دانشجویان کارشناسی این دانشگاه نیز از فردا شنبه ۲۰ فروردین ماه جاری بصورت حضوری آموزش داده خواهند شد.
در چندین نقطه از دانشگاه میز خدمت برای پاسخگویی به پرسش های احتمالی دانشجویان مستقر می شود و دفاتر مشاوره در محل خوابگاه پسران و دختران فعال خواهد شد.
گروه هایی از دانشجویان ورودی سالهای قبل برای معرفی بخش های مختلف دانشگاه به نودانشجویان مستقر خواهند بود و آنان را در تور دانشگاه گردی همراهی می کنند.
دروس نظری کارشناسی دانشجویان شهید بهشتی با بیش از ۴۰ نفر دانشجو بصورت غیرحضوری برگزار شده و برای این دروس، کلاس های حل تمرین و رفع اشکال با ظرفیت کمتر برنامه ریزی خواهد شد.
همچنین کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ بعد از ماه مبارک رمضان (از ۱۷ اردیبهشت) بصورت حضوری انجام می شود. همانطور که قبلا نیز اعلام شده است، آزمون اختتام ترم در کلیه مقاطع بصورت حضوری برگزار می شود.
دانشجویان موظفند کارت الکترونیکی تزریق دو دُز واکسن خودرا در بدو ورود به دانشگاه به مسؤولین مربوطه ارائه نمایند و دانشجویان متقاضی خوابگاه ضمن تزریق سه دُز واکسن می توانند از خوابگاه استفاده کنند.
در مصوبه هیات رییسه دانشگاه شهید بهشتی آمده است: در صورت تغییر شرایط همه گیری ویروس کووید -۱۹، برمبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغیه های مراجع ذی ربط، مراتب باردیگر اطلاع رسانی و اقدامات متناسب با آن پیش بینی خواهد شد.




منبع:

1401/01/20
11:40:21
5.0 / 5
412
تگهای خبر: الكترونیك , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog