پرتو بلاگ

بازگشت دانشجویان به دانشگاه علم و صنعت

بازگشت دانشجویان به دانشگاه علم و صنعت

پرتوبلاگ: معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: برای دانشجویانی که احیانا در این بازه زمانی، امکان شرکت در کلاس ها را ندارند، شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده تا بتوانند یک درس را حذف نمایند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا دلیری ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: دانشگاه علم و صنعت ایران از نیمسال گذشته، برنامه ریزی برگزاری محدود کلاس ها بصورت پایلوت را انجام داده بود و بر این مبنا، از شروع ترم جاری و پیش از تعطیلات نوروزی، حدود ۳۰ گروه درسی را به شکل حضوری داشته ایم و آمادگی حدودا نسبی برای برگزاری حضوری کل کلاس ها وجود داشت که البته محدودیت های دانشجویی بیش از این هم اجازه نمی داد کلاس ها را کامل حضوری برگزار نماییم.
وی افزود: بعد از مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم بر این شد که این مصوبه بطور کامل اجرا شود و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی – بجز موارد محدود مربوط به بیماری هایی که در همین بازه اتفاق می افتد- بتوانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند. در این راستا با توجه به این که تعداد زیادی از دانشجویان ما خوابگاهی هستند، دانشجویان از ۱۴ فروردین ماه با برنامه ریزی های انجام شده، در خوابگاه ها مستقر شدند و از امروز شنبه ۲۰ فروردین هم تمامی کلاس ها در تمامی مقاطع، بصورت حضوری درحال اجراست.
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از دیگر تمهیدات این دانشگاه برای دانشجویان، به ایجاد شرایط «حذف درس» و «حذف ترم» اشاره نمود و توضیح داد: برای دانشجویانی که احیانا در این بازه زمانی، امکان شرکت در کلاس ها را ندارند، شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده تا بتوانند یک درس را حذف نمایند. همین طور در معاونت آموزشی، تمهیدات حذف ترم با شرایط خاص دیده شده تا اگر احیانا دانشجویی مشکل داشت، درخواست خودرا بوسیله کمیته منتخب جهت بررسی، ارسال نماید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، دکتر دلیری افزود: با توجه به این که در این بازه، کلیه کلاس ها در زمان خودش انجام شده، نیازی به تغییر برنامه درسی و کلاس ها نیتس و طول ترم هم طبق همان برنامه ریزی قبلی در حال انجام می باشد.
وی درباب نحوه و زمان برگزاری امتحانات این دانشگاه هم اظهار داشت: ما قبل از عید تمهیداتی داشتیم که احیانا اگر شیوه برگزاری کلاس ها بصورت ترکیبی یا مجازی بود، امتحانات را کامل حضوری برگزار نماییم و اگر نیاز شد، بازه زمانی امتحانات قدری طولانی تر شود ولی در وضعیت فعلی و برگزاری کامل حضوری کلاس ها، امتحانات را طی همان دو هفته برگزار می نماییم و باتوجه به حضور همه دانشجویان، عملا نیازی هم به طولانی تر شدن برنامه امتحانات نداریم. بدین سبب همانگونه که از شروع ترم هم اعلام شده بود، برنامه این بود که برنامه امتحانات، حتما حضوری باشد که به همین شیوه هم عمل خواهد شد.




منبع:

1401/01/21
11:32:51
5.0 / 5
489
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog