پرتو بلاگ
جانشین فرمانده كل سپاه:

وحدت کلمه رمز تداوم انقلاب اسلامی است

وحدت کلمه رمز تداوم انقلاب اسلامی است

به گزارش پرتوبلاگ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وحدت کلمه رمز تداوم انقلاب اسلامی است و امروزه در همه حوزه ها باید در دستور کار قرار گیرد.


سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این توفیق را دارد تا در همه معرکه هایی که در این ۴۳ سال به وجود آمده حضور داشته باشد و این برگرفته از همان وحدت کلمه ای است که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به آن تاکید داشتند.
وی افزود: پس از ائمه معصومین (ع) کسی همانند امام خمینی (ره) نبوده چونکه خداوند عنایت حکومت اسلامی را به امام راحل داشت که رمز آن همان وحدت کلمه بود و امروز هم اگر وحدت داشته باشیم خداوند رحمتش را شامل ما خواهد نمود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: علم مدیریتی وحدت کلمه در استانهای کویری بیشتر احساس می شود، وحدت کلمه اینجا میسرتر است و سپاه موفق تر خواهد بود.
وی از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی، نهادها و سازمان ها درخواست نمود تا نهایت همراهی و همیاری را با سپاه استان داشته باشند و خاطرنشان کرد: نقش فرمانده سپاه در استان همانند نقش فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اما با شمولیت استانی است و هر مسئله ای که در سپاه کل دنبال می شود در سپاه های استانی هم پیگیری خواهد شد.
سردار فدوی اظهار داشت: توفیق فرمانده سپاه استان ها به وحدتی است که باید به وجود بیاورد و وقتی وحدت به وجود آید، خداوند عنایت می کند و توفیق به دست می آید که امیدواریم دستگاه ها همراهی کنند تا سپاه انصارالرضا (ع) که وظیفه کمک کننده دارد بتواند به تکالیفش عمل کند.
وی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایات خداوندی شامل حال این کشور شد، چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم و افتخارات بزرگی را باوجود تهاجم بی وقفه بزرگترین اتحاد خبیثان عالم کسب کردیم چونکه آنها ضد نظام اسلامی تمام توان خویش را به کار گرفتند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی و ایادی آنها تمام وسایل دنیایی را در دست داشتند اما نتیجه ای نگرفتند، هم اکنون جایگاه انقلاب اسلامی و دلدادگان انقلاب کجاست و آنها در کجا قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: یمن که تلقی به فقیرترین کشور جهان می شد وقتی که خبیثان، جنگ را به پا کردند فقط کلاشینکف داشتند و به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون در کجا هستند و آنها نه تنها در مقابل اصل انقلاب بلکه در مقابل دلدادگان آن هم ذلیل هستند.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: به قول قرآن کریم ملتی که به دستورات خداوند متعال عمل کنند خداوند هم به وعده خود عمل خواهد نمود چونکه وعده خدا حق است و انقلاب اسلامی نتیجه وعده الهی است.
وی اضافه کرد: مهم این است که ملتی پای کار بیایند و و به تکالیف شان عمل کنند که انقلاب اسلامی و دلدادگان آن در حوزه های مختلف همین کار را کردند، پاسداران در این ۴۳ سال جلوی خبیثان و آمریکا ایستادند و خداوند هم پیروزی را حاصل کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: خداوند در عملش تخلفی نیست پس گوش به فرمان بودن حتی در سایر مسایل فرهنگی و اقتصادی هم حکم می کند و امروز اگر مشکلی وجود دارد شروط کار رعایت نشده است.
وی خاطرنشان کرد: این تجربه گران نشان داده است که این مورد درست است چونکه ما از تاریخ نقل نمی نماییم بلکه از تجربیات سخن می گوییم پس بیاییم در همه امورات این کار را بکنیم، برخی ها به دنبال الگوی غربی در مسایل اقتصادی بودند این کار را کردند و این هم اوضاع ما است.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: امروز با روی کار آمدن دولت انقلابی قول به کار بردن مبانی انقلاب اسلامی داده شد که امیدواریم تحقق پیدا کند و گرفتاری هایی که با آن مواجه هستیم خیلی سریع مرتفع خواهد شد، مهم آن است که طبق قاعده عمل شود آن وقت حتی مردم یادشان خواهد رفت که چه مشکلاتی داشته اند.
وی ضمن اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداوند است و بهره ‎مندی انسان از برکات این ماه بستگی به میزان آمادگی دارد که امیدواریم از برکات این ماه به خوبی بهره مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: خداوند همه بندگان را آفریده تا به بهشت بروند حتی یک نفر را هم برای جهنم نیافریده است و خداوند متعال اختیار را به دست خود انسان گذاشته است ما دلداده انقلاب اسلامی هستیم و ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردیم و ۴۴ سال با شیطان بزرگی همچون آمریکا و ایادی آن مقابله کردیم که امیدواریم خداوند عنایات خویش را به مردم انقلابی داشته باشد.
در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمدرضا مهدوی" بعنوان فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی و از خدمات سردار سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی فرمانده سابق سپاه استان تقدیر گردید.



منبع:

1401/01/31
10:06:37
5.0 / 5
400
تگهای خبر: اقتصاد , جهان , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog