پرتو بلاگ
با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی شد

دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی شد

پرتوبلاگ: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی را بعنوان رییس جدید جهاد دانشگاهی انتخاب کردند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از جهاد دانشگاهی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از خدمات دکتر حمید رضا طیبی در دوران مسئولیتش بعنوان رییس جهاددانشگاهی، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی را بعنوان رییس جدید این نهاد انتخاب کردند.
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز (سه شنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱) دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی را بعنوان رییس جهاددانشگاهی انتخاب کردند.
این انتخاب بعد از آن انجام گرفت که بامداد امروز در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه هیأت امنای جهاد دانشگاهی دکتر دهقانی فیروزآبادی بعنوان نامزد ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شد.
گفتنی است قبل از این دکتر حمیدرضا طیبی بین سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۱ مسؤولیت جهاددانشگاهی را بر عهده داشت.
دکتر دهقانی فیروزآبادی که هم اکنون بعنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت است، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲)، کارشناسی ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خودرا در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به انتها رساند و در حال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیأت علمی این دانشگاه است و بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی دارد.
از دیگر سوابق اجرائی این استاد نمونه آموزشی و پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف می توان به معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی و مشاور رییس دانشگاه صنعتی شریف اشاره نمود.
وی همین طور تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید تهرانی مقدم و همین طور مدیریت مرکز رشد آنرا در زمینه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.
راهبری و توسعه بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان در زمینه های تخصصی و مدیریت و اجرای چند پروژه و طرح صنعتی ملی نیز از دیگر سوابق دکتر دهقانی فیروزآبادی به شمار می آید.

1401/03/05
22:44:17
5.0 / 5
505
تگهای خبر: پروژه , پژوهش , تحقیقات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog