پرتو بلاگ

تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت

تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت

پرتوبلاگ: مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری برای پذیرش سال 1400 آگاهی داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان با بیان این که تا حالا بیش از ۵۹ هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ثبت نام کردند، اظهار داشت: داوطلبان تا اختتام روز یک شنبه ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه با سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در این اقدام نمایند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلان اینکه متقاضیان ضروریست در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام اقدام نمایند، اضافه کرد: باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده است امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود بدین سبب متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خودرا تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه جاری نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
کریمیان تصریح کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره اصلاحات آگهی پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https: //sanjesh.org انتشار یافته است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیش ازاین، سازمان سنجش آموزش کشور امروز دوشنبه ۹ خرداد را بعنوان آخرین مهلت ثبت نام این آزمون اعلام نموده بود.




منبع:

1401/03/10
16:59:08
5.0 / 5
450
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog