پرتو بلاگ

بازگشت دوران استفاده از ماسک در بعضی از دانشگاه های آمریکا

بازگشت دوران استفاده از ماسک در بعضی از دانشگاه های آمریکا

پرتوبلاگ: با افزایش آمار مبتلاشدن به کرونا در آمریکا، برخی دانشگاه های آمریکا باردیگر قانون ماسک الزامی را اعمال کردند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از یودبلیونیوز، از آنجا که موارد مبتلاشدن به ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده بالا رفته است، تعدادی از دانشگاه ها و سیستم های مدارس دولتی این کشور، باردیگر استفاده از ماسک در محوطه محیط آموزشی خودرا الزامی اعلام نمودند.
این بدان معناست که در شرایطی که سال تحصیلی درحال اتمام است، اما همه گیری هنوز به انتها نرسیده است.
اخیرا، دانشگاه "هاوایی"(Hawaii) اعلام نمود که استفاده از ماسک در تمام فضاهای سرپوشیده دانشگاه الزامی است. به جز زمانی که فردی تنها است یا در مواردی که رعایت فاصله اجتماعی امکان پذیر است. این دانشگاه اعلام نموده که این اقدام را بدین سبب انجام داده است که حدودا کل ایالت هاوایی حالا در رده ایالت هایی است که شرایط کرونائی ناپایداری پیدا کرده است.
دانشگاه "دلاویر "(Delaware) نیز با استناد به افزایش موارد مبتلاشدن و بستری شدن در بیمارستان های این ایالت و سراسر آمریکا، اعلام نمود که دستور الزام استفاده از ماسک بار دیگر شامل همه فضاهای سرپوشیده دانشگاه می شود.
مدتی پیش نیز حداقل چهار پردیس دانشگاهی در واشنگتن پایتخت آمریکا با افزایش موارد مبتلاشدن به کووید-۱۹، به سیاست های کرونائی قبلی بازگشتند.
بازگشت به شرایط جدی رعایت پروتکلهای بهداشتی، به سبب افزایش دانشجویان مبتلا به کووید-۱۹ در دانشگاه امریکن و خصوصاً دانشگاه واشنگتن اعمال شده بود.





منبع:

1401/03/15
12:44:53
5.0 / 5
464
تگهای خبر: دانشگاه , سیستم , فضا
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog