پرتو بلاگ
رئیس مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكی :

برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تدوین می شود

برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها تدوین می شود

به گزارش پرتوبلاگ رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در گردهمایی مدیران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور اظهار داشت: پروژه معادل سازی کارهای آموزشی اعضای هیات علمی مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی در دست اقدام است و برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در دو شاخه مجزا شامل توانمندسازی مدیران ستادی معاونت آموزشی و توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاهها توسط کمیته رشد و بالندگی تهیه و تدوین خواهد شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر آیین محمدی در این گردهمایی که چهاردهم تیرماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار نمود: یکی از مراکز دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که همیشه پویاست. لازم است شرح وظایف آن همیشه به روز رسانی شود. مراکز و دفاتر مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ها و دانشکده ها هستند؛ بدین سبب بازبینی شرح وظایف مراکز مذکور در یک مدت معین، الزامی و مورد نیاز است.
وی افزود: بازبینی بخشنامه ارزشیابی و تعیین وضعیت قطب های علمی علوم پزشکی در حال انجام می باشد و در بخشنامه جدید، قطب ها بازوی عملیاتی دانشگاه ها و دانشکده ها جهت دستیابی به رسالت مرجعیت هستند.
دکتر محمدی اشاره کرد: پروژه معادل سازی کارهای آموزشی اعضای هیات علمی مراکز توسعه آموزش علوم پزشکی در دست اقدام است و برنامه جامع توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در دو شاخه مجزا شامل توانمندسازی مدیران ستادی معاونت آموزشی و توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاهها توسط کمیته رشد و بالندگی تهیه و تدوین خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدی افزود: برنامه عملیاتی مراکز مطالعات در امتداد تحقق آموزش علوم پزشکی جامعه نگر و پاسخگو با محوریت طرح تعالی، عدالت و راندمان در آموزش علوم پزشکی اجرا می شود.




منبع:

1401/04/18
22:05:18
5.0 / 5
393
تگهای خبر: پروژه , پزشكی , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog