پرتو بلاگ

شروع توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر دانشگاه های پیام نور و آزاد از فردا

شروع توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر دانشگاه های پیام نور و آزاد از فردا

پرتوبلاگ: کارت آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه های پیام ­نور (نوبت بیست و دوم) و آزاد اسلامی فردا توزیع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، کارت شرکت در آزمون فوق داوطلبان از فردا سه ­شنبه مورخ ۲۱ تیر ماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
متقاضیان شرکت در آزمون، جهت شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر طبق آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. پس چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است درخواست کتبی خودرا به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۲۶ تیر بوسیله آدرس https: //darkhast.sanjesh.org به سازمان سنجش ارسال نمایید.
داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده ­اند و سهمیه درخواستی آنان از جانب ارگان مربوط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضروریست بعد از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تأیید سهمیه خودرا از ارگان ذیربط پیگیری نمایند تا در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
سازمان سنجش آموزش کشورر اعلام نمود: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند ۷) کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان، سپاه پاسداران «سازمان بسیج مستضعفین»، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی مسلح)، این افراد جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه) مراجعه و باتوجه به توضیحات مندرج در آن نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.





منبع:

1401/04/21
10:34:48
5.0 / 5
400
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog