پرتو بلاگ

شروع آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر

شروع آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر

پرتوبلاگ: آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال1401 از امروز پنجشنبه30 تیر ماه شروع می شود و تا 15 مرداد ادامه دارد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، با بیان سازمان سنجش آموزش کشور، زمان و مکان مصاحبه عملی متقاضیان مجموعه رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی، کتابت و نگارگری، ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، آهنگ سازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی در آزمون های سراسری که دارای آزمون عملی هستند، مشخص شد.
بر این اساس، آزمون عملی منحصرا از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون بامداد روز چهارشنبه هشتم تیر سر جلسه آزمون حاضر بودند و از ۵ تا ۱۱ تیر، علاقه مندی خودرا با پرداخت هزینه برای تحصیل در رشته های خاص اعلام کردند، گرفته می شود.
در بعضی استانها در تاریخ آزمون عملی برخی رشته های خاص ۲۳ مرداد ماه اعلام می شود و داوطلبان در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه سال جاری می توانند باتوجه به رشته مورد تقاضا در آزمون عملی خود شرکت نمایند.




منبع:

1401/04/30
11:14:37
5.0 / 5
419
تگهای خبر: بازی , جهان , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog