پرتو بلاگ

اعلام زمان و محل برگزاری جاماندگان از آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه فرهنگیان

اعلام زمان و محل برگزاری جاماندگان از آزمون عملی علوم ورزشی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش پرتوبلاگ، سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه ها و آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیرو اطلاعیه سوم مرداد ماه جاری در مورد اعلام زمان و محل برگزاری آزمون مجدد عملی به منظور همکاری با داوطلبان جامانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه ها و آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱، مکان و زمان برگزاری این آزمون عملی اعلام گردید.
متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می­ بایست با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه های قبلی که در ایام بیست و دوم تیرماه و سوم مرداد ماه سالجاری منتشر گردید و با عنایت به محل اقامت خود به محل برگزاری آزمون عملی رجوع کنند.
زمان رجوع متقاضیان برپایه حرف اول نام خانوادگی مشخص شده است؛ ازاین رو لازم است که در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های برگزاری آزمون رجوع کنند. عدم رجوع برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی رجوع کنند.








منبع:

1401/05/24
10:00:25
5.0 / 5
403
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog