پرتو بلاگ

تمدید مهلت ثبت نام در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

تمدید مهلت ثبت نام در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

پرتوبلاگ: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو برمبنای سوابق تحصیلی (بدون آزمون) در مقطع کاردانی به کارشناسی سال 1401 تا روز سه شنبه 8 شهریورماه تمدید گردید.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ به اطلاع متقاضیان می رساند، بمنظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۶/۰۴) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا اختتام روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضروریست که در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خودرا تکمیل و کد رهگیری ثبت نام دریافت نموده اند نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.







منبع:

1401/06/05
09:51:10
5.0 / 5
397
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog