پرتو بلاگ

تمدید ثبت نام در رشته های پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

تمدید ثبت نام در رشته های پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی دوره های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای

پرتوبلاگ: مهلت ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1401 تا روز سه شنبه 8 شهریورماه تمدید گردید.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، به اطلاع متقاضیان می رساند بمنظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۶/۰۴) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا اختتام روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضروریست که در مهلت در نظر گرفته شده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود در پذیرش مذکور اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خودرا تکمیل و کد رهگیری ثبت نام دریافت نموده اند نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.





منبع:

1401/06/05
22:02:02
5.0 / 5
429
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog