پرتو بلاگ

اعلام تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

اعلام تقویم آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی

پرتوبلاگ: کلاس های آموزشی دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه علامه طباطبایی در نیم سال اول سال تحصیلی 1401 - 1402 از 19 شهریورماه شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، شورای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تقویم دانشگاهی نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ دانشجویان این دانشگاه را اعلام نمود. بر طبق این تقویم آموزشی، دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند و کلاس های آموزشی این دانشجویان از ۱۹ شهریورماه بصورت حضوری برگزار می گردد.
بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان از ۲۷ شهریورماه تا ۲ مهرماه اعلام شده است. همین طور ۳۰ آذرماه نیز اختتام حذف اضطراری عنوان شده است و در نهایت کلاس های نیم سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی ۷ دی ماه اختتام می یابد و امتحانات این دانشجویان نیز از ۱۷ تا ۲۸ دی ماه انجام می شود.
بر طبق این تقویم، آخرین مهلت ارائه درخواست تمدید سنوات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، ۱۵ شهریور ماه اعلام شده است.
دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرده است، طبق مقررات آموزشی عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل شمرده می شود.




1401/06/07
23:48:19
5.0 / 5
363
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog