پرتو بلاگ

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش پرتوبلاگ، معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی و همینطور از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی اطلاع داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر حسن مروتی ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: در آزمون کاردانی به کارشناسی سال جاری از تعداد ۵۷ هزار و ۴۲۲ داوطلب شرکت کننده تعداد ۱۱ هزار و ۱۵۳ داوطلب با آزمون و تعداد ۴۶ هزار و ۲۶۹ داوطلب در رشته های بدون آزمون نام نویسی کردند.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیشتر از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از راه رشته های با آزمون و بیشتر از ۴۲ هزار داوطلب از راه رشته های صرفا بر مبنای سوابق تحصیلی پذیرش شدند.
دکتر مروتی تصریح کرد: پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، در تاریخ ۹ مهر ماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود رجوع کنند.
وی در مورد معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی هم اظهار داشت: آن دسته از متقاضیانی که لیست اسامی آنان جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی (کد رشته محل های ۱۱۸۵ تا ۱۲۲۸ در ارتباط با کد رشته امتحانی ۱۱۴ گروه آموزشی پزشکی) در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام شده، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، به اطلاعیه ای که در روز دوشنبه، ۲۵ مهرماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان درج خواهد شد، رجوع کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه علمی داوطلبان همزمان با بیان نتیجه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان انتشار یافته است.




منبع:

1401/07/06
12:42:02
5.0 / 5
324
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog