پرتو بلاگ

اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان برای متقاضیان جذب هیأت علمی

اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان برای متقاضیان جذب هیأت علمی

پرتوبلاگ: دبیر خانه هیات اجرائی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان برای مدعوین مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرائی جذب این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان (مربوط به فراخوان های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) که از طرف دبیرخانه هیأت اجرائی جذب دانشگاه به «مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرایی» دعوت شده اند، مقتضی است ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و لیست رشته/گرایش و استان مورد نیاز فراخوان سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به موارد ذیل اقدام نمایند:
تکمیل فرم ساز، تکمیل، امضا، ایمیل و همراه داشتن فرم انتخاب محل خدمت
مدعوین لازم است با مراجعه به این نشانی https: //cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5036 فرم انتخاب محل خدمت را تکمیل و ارسال نمایند.
همین طور فایل پی دی اف انتخاب محل خدمت را از آدرس مذکور «تکمیل و امضا» کرده و تصویر واضح و با کیفیت آنرا به آدرس پست الکترونیکی Jazb@cfu.ac.ir ارسال کنند. متقاضی باید در روز مصاحبه این فرم را به همراه داشته باشد.
مدعوین، توجه کنند با وجود آنکه انتخاب محل خدمت در این فرم با متقاضی می باشد اما به سبب آنکه دانشگاه «یک سازمان یکپارچه (پیکره واحد)» است؛ اختیار دارد که طبق اولویت و نیازهای خود، محل خدمت نهایی متقاضیان را تعیین کند.
همراه داشتن مستندات مربوط به فرم مدارک مورد نیاز لازم است.





منبع:

1401/07/20
16:34:20
5.0 / 5
378
تگهای خبر: الكترونیك , دانشگاه , سازمان , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog