پرتو بلاگ
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران:

دانشجویان از شروع ورود به دانشگاه تحقیق را شروع کنند

دانشجویان از شروع ورود به دانشگاه تحقیق را شروع کنند

به گزارش پرتوبلاگ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این که دانشجویان سرنوشت ساز آینده هستند، به آنها سفارش کرد: با انجام تحقیق و مطالعه خوب دروس و کسب اطلاعات کافی خواسته و مشکل بیماران را حل کنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عبدالمحمد کجباف زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدی که وارد دانشگاه شده اند به سابقه سی و پنج ساله خود در دانشگاه اشاره نمود و اظهار داشت: از نخستین سالی که من وارد دانشگاه شدم یکی از آرزوهای من همیشه این بوده که بتوانم معلم این دانشگاه باشم و الان این یکی از افتخارات من است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلان اینکه ورودی ۱۳۴۹ است اظهار داشت: روزی که وارد دانشگاه شدم، احساس عجیبی داشتم که شاهد حاصل تلاش هایم درطول مدت تحصیل را می دیدم تصمیم گرفتم از همان سال اول ورود به دانشگاه تحقیقات خودرا شروع کنم.
وی اظهار داشت: به دانشجویان که مانند فرزندانم هستند و به آنها افتخار می کنم و از هوش بالا در کشور برخوردار می باشند سفارش می کنم که شما آینده سرنوشت ساز این کشور هستید در کنار درس تحقیقات خودرا از همان روز اول دانشگاه شروع کنید.
دکتر کجباف زاده با اشاره به علاقه خود در حوزه تحقیقات از همان روزهای اولین ورود خود در دانشگاه و مطالعه در زمینه فیزیولوژی استان شناسی، اضافه کرد: خواسته بیمار تشخیص و درمان درست است و ما باید اطلاعات کافی دراین زمینه را داشته باشیم.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: فلسفه و تاریخ و اطلاعات عمومی به جهت اینکه ما با جامعه سروکار داریم خوب است؛ اما مهم ترین اصل این است که دروس خودرا خوب بخوانید تا تشخیص و درمان صحیح داشته باشید.
وی به امکانات و مزایای دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پیشرفت دانشجویان اشاره و تاکید کرد: شما دانشجویان از هوش و توانمندی هایتان برای شروع تحقیقات استفاده کنید و مدال هایی که تا حالا دریافت کرده اید عالی است اما الان باید در رشته و درسی که می خوانید و تحقیقی که می کنید مدال طلا بیاورید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر کجباف زاده اشاره کرد: اگر یاد گرفتید تحقیق کنید و سوال تحقیق برایتان طرح شود به طبع آن می توانید در کنار درس های تئوریتان پیشرفت کنید و وقتی بتوانید سوالی را حل کنید آن موقع می توانید مشکل بیمار را خیلی آسان تر حل کنید.





منبع:

1401/07/25
22:44:29
5.0 / 5
393
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , تحقیقات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog