پرتو بلاگ

امروز آخرین فرصت ثبت نام تک دروس طب ایرانی، حوادث و بلایا، بیمه سلامت

امروز آخرین فرصت ثبت نام تک دروس طب ایرانی، حوادث و بلایا، بیمه سلامت

به گزارش پرتوبلاگ، مهلت تمدید شده برای ثبت نام تک دروس طب ایرانی، حوادث و بلایا، بیمه سلامت، آخر وقت امروز جمعه ۱۳ آبان پایان می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند تصریح کرد که دانشجویان باید در موعد مقرر ثبت نام خویش را تکمیل نمایند چونکه بازه مذکور به هیچ عنوان تمدید نمی شود.
ثبت نام دانشجویان در صورتی مورد تایید است که کلیه مدارک ثبت نام صرفاً در سامانه بارگذاری شود؛ به ارسال مدارک خارج از این سامانه مانند درخواست از راه اتوماسیون ترتیب اثر داده نخواهد شد.
با عنایت به این که آدرس ایمیل هر دانشجو بعنوان کد کاربری هر فرد در سامانه های آموزشی تعریف می شود لازم است دانشجویان نسبت به ثبت ایمیل صحیح اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون هم از راه دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اعلام می گردد و صحت اطلاعات تحصیلی و مغایرت اطلاعات بر عهده دانشجو می باشد.
دانشجویان بابد توجه داشته باشند که شهریه پرداخت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد بنابراین در موقع ثبت نام دقت داشته باشند.
لازم به ذکر است راه ارتباطی دانشگاه از راه پست الکترونیک و تلفن همراه دانشجو میسر است که در صورت تکراری و اشتباه بودن پست الکترونیک دسترسی به سامانه های آموزشی مقدور نخواهد بود، ازاین رو دانشجویان باید حداکثر دقت لازم را در ورود پست الکترونیک و شماره همراه خود داشته باشند.
دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مراحل ثبت نام می توانند اینجا کلیک کنند.




منبع:

1401/08/15
10:20:51
5.0 / 5
403
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , پزشكی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog