پرتو بلاگ

زمان ثبت نام دكتری بدون آزمون دو پردیس دانشگاه تهران

زمان ثبت نام دكتری بدون آزمون دو پردیس دانشگاه تهران

ثبت نام الكترونیكی متقاضیان دكتری بدون آزمون دو پردیس بین المللی ارس و كیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی از فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه آغاز می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه تهران اعلام کرد؛ متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی «دکتری تخصصی» که برپایه شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس و پردیس کیش این دانشگاه، در صورت داشتن مندرج در شیوه نامه می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۵ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه برای انجام ثبت نام الکترونیکی به وب گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی Academics.ut.ac.ir رجوع کنند.
بر این اساس رشته های مورد پذیرش و راهنمای ثبت نام در آزمون اختصاصی «دکتری تخصصی» در سامانه مذکور قرار گرفته است.
همینطور اطلاع رسانی به متقاضیان فوق منحصرا از راه سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس به نشانی aras.ut.ac.ir و پردیس بین المللی کیش Kish.ut.ac.irمراجعه کنند.
تمامی داوطلبان موظف می باشند در تاریخ های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نمایند و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط رجوع نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.




منبع:

1399/05/14
14:13:26
5.0 / 5
1421
تگهای خبر: الكترونیك , دانشگاه , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog