پرتو بلاگ

اعلام زمان شروع نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه تهران

اعلام زمان شروع نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه تهران

پرتوبلاگ: نیمسال دوم تحصیلی 02-1401 دانشگاه تهران از روز یکشنبه 16 بهمن با برگزاری کلاس ها در همه مقاطع تحصیلی بطور رسمی شروع می شود و 8 تیر 1402 پرونده نیمسال دوم با برگزاری آخرین امتحان بسته خواهد شد.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، براساس برنامه ریزی های انجام شده از طرف معاونت آموزشی دانشگاه تهران، پروسه ۶ روزه انتخاب واحد دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران از روز شنبه ۸ بهمن ماه شروع شد و پنج شنبه ۱۳ بهمن ماه به انتها رسید.

۳ روز بعد از پایان پروسه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تهران، کلاس های درسی دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه شروع می شود؛ براین اساس نیمسال دوم از ۱۶ بهمن ماه شروع شده و ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ تمام می شود.

آخرین روز از بهمن ماه و ۲ روز نخست اسفند ۱۴۰۱، به عنوان بازه زمانی حذف واضافه دانشجویان اعلام شده است. بر طبق تصمیم گیری معاونت آموزشی دانشگاه تهران، روزهای ۸ و ۹ اسفند برای کنترل نهایی واحدهای درسی اعلام شده است. دانشجویان دانشگاه تهران می توانند در ایام ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت و یک خرداد ۱۴۰۲ برای حذف اضطراری واحدهای درسی خود اقدام نمایند.

پرونده نیمسال دوم تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه تهران با برگزاری پروسه امتحانات پایان ترم بسته می شود. امتحانات دانشجویان این دانشگاه از ۲۵ خردادماه شروع شده و ۸ تیرماه ۱۴۰۲ به انتها خواهد رسید.





منبع:

1401/11/15
13:54:01
5.0 / 5
364
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog