پرتو بلاگ

تمدید مهلت ثبت نام در پردیس بین المللی دانشگاه امیرکبیر

تمدید مهلت ثبت نام در پردیس بین المللی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش پرتوبلاگ، مهلت ثبت نامِ آخرین دوره پذیرش دانشجو با آزمون اختصاصی در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیرتمدید شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر یوسف رفیعی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این خبر اظهار داشت: با عنایت به درخواست متقاضیان در خصوص افزایش مهلت ثبت نام، جهت تکمیل و بارگزاری مدارک، مهلت ثبت نام تا پایان وقت یکشنبه ۲۳بهمن ماه سالجاری تمدید گردید.
دکتر رفیعی تصریح کرد: پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته های مدیریت کسب و کار (MBA)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و مدیریت ساخت(CEM) فرصت مناسبی را جهت تحصیل و آموزش مدیران صنعتی، دولتی و کارشناسان شاغل را فراهم نموده است.
رئیس پردیس بین المللی کیش همینطور تصریح کرد: کلاسهای حضوری در کیش به صورت فشرده است و بگونه ای برنامه ریزی شده است که در هر نیمسال تحصیلی، برای دوره های حضوری ۵ بار حضور و برای دوره های مجازی ۳بار حضور در کیش ضروریست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، او در آخر اظهار داشت: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر به آدرس kish.aut.ac.irمراجعه نمایند.




منبع:

1401/11/21
11:54:34
5.0 / 5
355
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سایت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog