پرتو بلاگ

تصویب رشته کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی

تصویب رشته کسب و کارهای دیجیتالی در دانشگاه علمی کاربردی

پرتوبلاگ: به گزارش پرتوبلاگ، برای اولین بار دوره کاردانی فنی کسب و کارهای دیجیتالی با نگاه به بازاریابی در بستر تکنولوژی های جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی با بیان این خبر اضافه کرد: گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی بخصوص در زمینه دیجیتال و اینترنت، وضعیت کسب و کارها را تغییر داده است، رونق اینترنت علاوه بر ایجاد کسب و کارهای جدید، باعث سرعت بخشی و یکپارچگی عواملی چون برقراری ارتباط با مشتریان، شناختن بازار هدف برای فروش، آگاهی از فعالیت رقیبان و سهولت انجام کسب و کارهای کوچک و بزرگ شده است که انجام بهینه آنها نیازمند نیروی انسانی ماهر و حائز شایستگی های مدنظر است.
دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی با تاکید بر لزوم ایجاد این گونه رشته ها در چارچوب نظام آموزش های علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته، مهارت ها و توانمندی هایی چون بازاریابی ویدئویی، بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو (SEO/SEM)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، شناخت و رعایت قواعد کپی رایت، کار با CMS و خودکارسازی فرایند بازاریابی را کسب می نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمالزاده خاطرنشان کرد: دانش آموختگان این رشته می توانند مشاغلی همچون اپراتور کسب و کارهای دیجیتالی، اپراتور SEO و اپراتور ارزیابی داده های کسب و کار را احراز کنند.
دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی اضافه کرد: این دوره، جزء رشته های پر تقاضا بوده و تمامی محتوای آن باتوجه به آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تدوین شده است و به علت داشتن بازار کار و نیاز جامعه امروزی از جذابیت خاص برای اشتغال برخوردار می باشد.
سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: آموزش در محیط کار این دوره هم شامل ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در محیط کار واقعی به همراه مدرسان باتجربه در این عرصه شغلی در چارچوب دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ خواهد بود.





منبع:

1401/12/04
12:06:08
5.0 / 5
316
تگهای خبر: اطلاعات , اینترنت , تكنولوژی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog