پرتو بلاگ

شروع فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی

شروع فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی

پرتوبلاگ: فرصت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از امروز شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، فرصت ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی از امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه شروع می شود و تا روز شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد. پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی در روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می گردد و به عبارتی این آزمون، اولین آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ شمرده می شود.
داوطلبانی که قصد انتخاب سهمیه بومی مناطق محروم یا سهمیه رزمندگان و ایثارگران و دیگر سهمیه ها را دارند و تا حالا انتخاب سهمیه نکرده اند، می بایست سهمیه خودرا در این بازه زمانی انتخاب و یا ویرایش کنند. بعد از اتمام فرصت ویرایش، هیچ نوع تغییر سهمیه ای صورت نخواهد پذیرفت.
قبل از تمدید فرصت ثبت نام، مهلت تمدید شده نام نویسی از روز شنبه ۱۰ دی ماه شروع شد و تا روز شنبه ۱۷ این ماه ادامه داشت. بعد از پایان فرصت ثبت نام، مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی را تا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تمدید کرد و برای بار سوم نیز فرصت تمدید شده برای ثبت نام در این آزمون تخصصی از روز یکشنبه ۹ بهمن ماه شروع شد و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ بهمن ماه ادامه داشت.



1401/12/17
13:51:54
5.0 / 5
301
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog